Merhaba sana @Malefiz Sürpriz olsun istedim. Diyeceksin ani ve kısa zamanda olmadı mı eh doğru.Ama hislerime güvenirim açıkçası..Bu hatun sevdiklerine çiçek açıyor resmen.Ama bir o kadar da dik duruşu var.Sohbeti ve uslubü çok hanımefendi.Ayrıca gözlemleri de çok sağlam.TVD hastası bende çok izlerdim Tanıdığım için memnunum.Seviliyorsun. Dipnot,parantez : İlerleyen zamanlarda uğrarım daha çok.