Cevap: Forumel.com - En Güzel Kedi Yarışması | Oylama
oyum hepsine. ayrı tutamadım hiçbirini.
fakat şu varki 9.ncu kedinin o hüzünlü derin bakışına yüreğimi bıraktım.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
bir balıkmışım, insanlar arasında yüzüyormuşum.
|