Alıntı:
İlk gönderen: Xhor
Senin eski siten nereki taklit edeyim seni : )
Font-awesome kodlarını göruyoz zaten kaynagı görüntüle kısmından ftpde olduğunu onuda mı sen icat ettin yoksa: )
Çevrimdışı sağ sol olayı değil xenforo yazılımından vbulletine kodlanmış diyorsunda neyini kodladın ona güldüm : )
|
Yüzünün kızardığını hissedebiliyorum
Ahaha tutuştun değil mi oyuna gelince, kendi sitende yaptığını söylüyorum, Durumu Çevrimiçi yapmışsın

Bunu yapınca sen mi kodlamış oldun, ben diyorum ki bu olay ilk Xenforo da çıktı.Ondan sonra zaten çoğu vbulletin destek forumunda bu kodlar paylaşıldı.Niye buna bu kadar kastın.Eski sitemi hatırlatayım sana posbitini nerdeyse aynı yaptığınız site.

Ortağıma pm atmışsın eski nickim şuydu şifremi unuttum diye

Bu arada sitende mobil uyumlu değil, responsive de değil.Navbarından footerine kadar senin tabirinle çakma ama %80 if'in bir önceki halinden ahaha

Forum istatisliklerin de en alttaki yanlış hatırlamıyorsam noktanın paylaşımı.Ama %80 if'i kopyalamışsın genel olarak.

Hadi şimdi yaylan, hayalet forumunda takılmaya devam et.