Ay kopyalama özelliğine kalbimi bıraktım. Çok hoş bir çalışma olmuş kimin emeği geçtiyse emeğine sağlık.
Edit : Sonuçta bir çok konu, özellik, teknik işlemler hep birbirine benzer kümülatiflik diyoruz biz buna. Bilmeyen varsa söylemek isterim bir yerde bir şey görürsün ona yeni bir veri eklersin ve o özellik büyür. Diğeri de yeni bir şey ekler vs vs artarak büyür bunun kime ne zarari var anlamadim. İnsanlar emek vermiş yapmış bir yenilik. Eleştirirsiniz anlarim insani ileri seviyeye götürür. Ama yıkıcı eleştiri hoş değil