Alıntı:
İlk gönderen: Narsinha
2 aptaldan birinden şüpheleniyordum ama şimdi kim olduğunu anladım.
Zaten onu bilinçli yazdım  font-awesome dosyasını ben uzaktan bile çektirmiyorum senin gibi bizzat ftp'ye attım aptal  Durumu Çevrimdışıyı sen sağına ekle sen yapmış ol güzelmiş, benim eski sitemin posbitini taklit et aferim sana 
|
Senin eski siten nereki taklit edeyim seni : )
Font-awesome kodlarını göruyoz zaten kaynagı görüntüle kısmından ftpde olduğunu onuda mı sen icat ettin yoksa: )
Çevrimdışı sağ sol olayı değil xenforo yazılımından vbulletine kodlanmış diyorsunda neyini kodladın ona güldüm : )