Cevap: Söyle Bakalım -3-
Neredeyse verilen her cevap sinirlenmeyle, öfkeyle alakalı. Bu beni çok şaşırttı.
Kolektif bilincimiz var gerçekten. Herkes kendisinin en kötü huyunun sinirleri olduğunu düşünüyor bir yerde. Haklıyız da.
Cevaplarınız için teşekkürler.
|