Cevap: Ne Okumalı ? Hangi Kitabı Okuyorsunuz ?
Işık Gürer, beni biraz sevebilir misin?
çok tatlı ve samimi, sıcacık bir yaşam hikayesi anlatılıyor.
ana karakterlerle hem sevgiyi hem de sevgisizliğin tanımını yeniden yapıyorsunuz.
lakin, kitap bana bir armağan olmasaydı para verip alır mıydım? hayır almazdım. kitaba verilen emeği asla hor görmüyorum ama edebi yanı olmayan bir babanne hikayesi dinliyomusum gibiydi. yine de merak ettim diyerek alıp okuyacaksanız siz bilirsiniz.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
bir balıkmışım, insanlar arasında yüzüyormuşum.
|