Bazen arkadaşlarımla dertleşirken, iki arada kaldıklarında ''denemekten zarar gelmez'' dediğim olaylar güzel mutluluklara vesile olduğu zaman kullanmayı seviyorum. Hoşuma gitmeyen kişlerin arkadaşlarımı üzeceğini görüyorsam öncesi uyarırım. Kötü olaylar yaşasalar da asla kullanmam daha çok üzüleceklerini bilirim. Eskiden kullanıp kırdığım arkadaşlarım çok oldu ama artık dikkat ediyorum. Kimse kendisine yapılmasını istemediğini başkasına yapmamalı..