Üniversite sınavına hazırlanırken yapmıştı annem. Zaten moralim sıfır olmuş, sınavda başarısız olma korkusu var. Hırslanıp kazanayım diye yaptığını biliyor olmama rağmen depresyona girmiştim. Kızlar birbirini böyle rakip görmeye başlıyor işte. Hiç hoş şeyler değil.