Konu
:
Dünyada Sadece İyi İnsanlar Olsaydı?
Tekil Mesaj gösterimi
12 Mayıs 2022, 03:35
#
9
Çevrimdışı
cCc
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Dünyada Sadece İyi İnsanlar Olsaydı?
Davranışlarına iyi insan modeli çizeceğimiz kimse olmazdı. Malum herkes iyi
İnsanların senin hakkında ne düşündüklerini önemsemeyerek ömrünü uzatabilirsin mesela.
.
Alıntı
cCc
Açık Profil bilgileri
cCc kullanıcısına özel mesaj gönder
cCc - Daha fazla Mesajını bul