Konu
:
Beşiktaş - Fenerbahçe derbisi sonrası flaş açıklama: İkisi de sınıfta kaldı!
Tekil Mesaj gösterimi
09 Mayıs 2022, 14:32
#
1
Çevrimdışı
KoJiRo
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Beşiktaş - Fenerbahçe derbisi sonrası flaş açıklama: İkisi de sınıfta kaldı!
Beşiktaş - Fenerbahçe derbisi sonrası flaş açıklama: İkisi de sınıfta kaldı!
Süper Lig'in 36. haftası Beşiktaş - Fenerbahçe derbisine sahne oldu. Büyük heyecana sahne olan derbi maçında kazanan çıkmadı ve taraftar sahadan 1-1'lik skorla berabere ayrıldı. TRT Spor'da konuşan Nihat Kahveci, derbi maçının ardından değerlendirmelerde bulundu.
Beşiktaş - Fenerbahçe derbisi sonrası flaş açıklama... Süper Lig'in 36. haftası Beşiktaş - Fenerbahçe derbisine sahne oldu. Büyük heyecana sahne olan derbi maçında kazanan çıkmadı ve taraftar sahadan 1-1'lik skorla berabere ayrıldı. TRT Spor'da konuşan Nihat Kahveci, derbi maçının ardından değerlendirmelerde bulundu.
Fenerbahçe'nin Beşiktaş derbisinde kazanmak için değil, kaybetmemek için oyuna hamle yaptığını ifade eden Nihat Kahveci, "Kazanmak için bazı oyuncuları sahada tutabilirdi, kazanacak riskleri almadı. Valerien Ismael daha rahattı ama o da sahanın en iyisini oyundan aldı. Bana göre iki teknik adamda son yarım saatte yaptığı değişikliklerle sınıfta kaldı." dedi.
Kaynak : Fanatik
Benzer Konular:
Fenerbahçe'de Galatasaray derbisi hazırlıkları başladı
Ankaragücü'nden flaş açıklama! 'Galatasaray maçına çıkacağız'
Caner Erkin için flaş açıklama! ‘Beşiktaş’ta devam etmeme kararı…’
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
Alıntı
KoJiRo
Açık Profil bilgileri
KoJiRo kullanıcısına özel mesaj gönder
KoJiRo - Daha fazla Mesajını bul