04 Mayıs 2022, 05:02
|
#3
|
|
Çevrimdışı
Leydihan
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Yağmurda Dans
Yaz yağmurunda yapmak lazım. Ömrü hayatımda bir kez yaz yağmuruna denk geldim. Meriç nehrinde geziyorduk, o anı hâlâ unutamam. Fareye dönmüştük.
Dans etmek aklımıza gelseydi, ederdik ama nerede kuruyacağımızı düşünmekten romantizmi unuttuk. Islak kıyafetten de hiç hazetmiyorum, kaşınıyorum, yapış yapış olunca moralim bozuluyor. 
|
|
|
|