Ya bu konu vardı sanki. Neyse.. İkisi farklı yere açılmış konuymuş. ** Centilmenlikle ilgili taze taze yaşanmış bir hikaye anlatayım. Babamla beraber benzin almaya gitmiştik. Park etmeye çalışan bir araba da geldi bize vurdu. Babam arabadan çıktı nasıl bağırıyor ama.. Sonra çarpan arabadan ''only youu'' şarkısı arka fonda çalar gibi aheste aheste bi abla çıktı. Babam kadını bir gördü. Surat ifadesini unutamıyorum. Babamın yanına geldi, ''ne bağırıyorsun'' demeye başladı. Suçlu olan olmasına rağmen suçu babama atmaya başlayınca.. Babam kem kümm şey mey filan. Az önce bağıran adam gitti centilmen kibar bi' bey geliverdi, özür dilemeye başladı. Kadın da arabaya bindi gitti. O gün babama çok sinir olmuştum. Allahı var şimdi abla epey güzeldi. Sözün özü canlar, güzel kadın gören her erkek centilmendir.