Cevap: Çayı şekersiz içen insan
Ben çayı şekerli içen bir insanım ama azaltıyorum. Annem ve dedem şeker hastası idi. Genetik olarak şeker riski taşıyorum. Şekeri bırakmam lazım.
Bu arada kuul-muul bunlar içi boş kavramlar.
Forumel.com

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
|