Cevap: Dünyada Sadece İyi İnsanlar Olsaydı?
sıkılmazdık diye düşünüyorum, tüm olumsuzluklar olmasaydı da pozitif şeyler olurdu haberlerde, boş kalmazdı, herkes mutlu huzurlu dert yok tasa yok. herkes üretim faydalı bişi sağlama derdinde belki de ne orjinal fikirler çıkardı şimdiye kadar.

:asabi: it is not my cup of tea
|