Bana da Gülşen'in yaptığı o iğrenç şarkıyı hatırlatıyor. Lolipoptan tiksindim. Alıntı: İlk gönderen: Never Give Up Loolipop gibi çocuksun.. Bizim buralarda övgü sözcüğü değil. Kız gibi oğlanlara denir.