Sevdiğim gruptur. Dark Saga şarkısını da seviyorum ama Bu sıralar bu şarkıya takmış bulunuyorum. Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.