Konu
:
Apple, Çin'e olan bağımlılığı azaltmak istiyor
Tekil Mesaj gösterimi
27 Nisan 2022, 18:52
#
1
Çevrimdışı
KoJiRo
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Apple, Çin'e olan bağımlılığı azaltmak istiyor
Apple, Çin'e olan bağımlılığı azaltmak istiyor
Apple, Çin'e olan üretim bağımlılığını azaltmak için farklı alternatifler aramaya başladı.
ABD ile Çin arasındaki ticaret savaşları devam ederken dünya devi Apple, artık Çin'e bağlı kalmak istemiyor.
Çin'deki tedarik zincirini yeniden yapılandırmak isteyen şirket, bu konuda ne kadar ciddi olduğunu geçtiğimiz yıllarda tedarikçilerine haber yollayarak göstermişti.
Apple, farklı yollar arıyor
Şu anda ülkede devam eden sıkı karantina uygulamaları nedeniyle konuyu yeniden gündemine alan Apple, farklı yollar bulmaya çalışıyor.
TFI Securities analisti Ming-Chi Kuo, Apple'ın 2020'nin başlarında Çin dışında üretim tesisleri kurmayı ciddi olarak düşünmeye başladığını, ancak şirketin çeşitlendirme öncesi aşamaya ancak şimdi geçtiğini söyledi.
Apple'ın ilk olarak Hindistan ve Tayvan'daki tedarikçi fabrikaları düşündüğü bildirildi.
Benzer Konular:
Parası Olan iPhone Almış: Apple, 'Üst Seviye' Telefon Satışlarında Samsung ve Xiaomi'
Telefon Bağımlılığınızı Azaltmak İçin 4 Yol
Alkol bağımlılığının belirtileri nelerdir? Alkol bağımlılığı nasıl tedavi edilir?
Ses Kirliliğine Neden Olan Durumları Azaltmak İçin Ne Yapmalıyız
Alıntı
KoJiRo
Açık Profil bilgileri
KoJiRo kullanıcısına özel mesaj gönder
KoJiRo - Daha fazla Mesajını bul