Alıntı:
İlk gönderen: sırçafanus
Şiddetin en kötüsü psikolojik olandır. Beni öldürsünler psikolojik şiddet uygulamasınlar. Katlanamıyorum.
|
Fiziksel şiddete maruz kalmadığın için böyle düşünüyorsun. Bu yemeğin tuzu az, güüüüm... Bugün dışarıya çıkmışsın, güüüm... Her lafa girme, güüüm... Bunu bir hayal et. Böyle bir hayat yaşayınca psikoloji-msikoloji kalmaz.
Psikolojik şiddeti genelde kadınlar uyguluyor. Ben eşimden feci psikolojik şiddet görüyorum.