İnsan büyüdükçe kaybediyor. Kaybetmeye de sevdiklerinden başlıyor ne yazık ki. Büyüklerin boşluğu dolmuyor. Yoklukları hep farkediliyor, arıyor, özlüyorsun. Ne güzel torunuyla böyle bir bağ kurmuş. O torun o büyükanneyi hayatı boyunca hep sevgiyle anacak.