Birisi tarafından defalarca kalbim kırılıp 2. veya 3. şans verdiğimde sürekli bu lafı kullanırım. Hatanın ben de kredisi çok, yanlışın yok. Eskisi gibi olamasam da kimseyle küs kalmayı istemediğim için hatasını telafi ettiği zaman hoş görüyorum.