Cevap: Sebebini Bilmediği halde Trip yiyen insan
Alıntı:
İlk gönderen: kafein
ya ben en yakın arkadaşımın doğum gününü fotoğrafla kutladım diye başka bi arkadaştan trip yedim. O gün o kadar mal gibiydim ki diyorum len ben naptım. Değişik oluyor öyle tipli insanlar ya.
|
:dddddd

..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|