Alıntı:
İlk gönderen: Rexense
Toplumun erkeklere "erkek olmak" diye kodladıkları bir takım özellikler var. Bunlara sahip olmayanları "erkek olmamakla" itham ediyorlar.
Bence erkeklerin en zor işi işte bu normlara ayak uydurabilmek.
|
çok güzel anlatmışsın bize yazacak birşey kalmamış sadece katılıyorum demekten...