15 Nisan 2022, 17:50
|
#3
|
|
Çevrimdışı
R5
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: İkili Davranmak
Alıntı:
İlk gönderen: Leydihan
Bana böyle davranıldığında, kalbini kırdığımı sanıyorum. Sebebini de anlatmıyorlar, saat gibi kuruyorum kendimi sonra.
Çok berbat durum.
|
Ben de,
Böyle davranan insanları görünce,
Çocukluk bu resmen, başka bir şey değil..
6-12 yaş arası çocukların yapacağı hareketlerdir diye düşünürüm.
Anaokulu tekrarı yaptırmak lazım, kreş günlerini özlemişler bence.

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
|
|
|
|