Cevap: Doğum günlerinizde özel kutlama yapıyor musunuz?
ewet yapıyorum bi ihtiyar olarak bu huyumdan vazgeçmedim arkadaşlarım ile birlikte güzel bi gün ve akşam düzenlerim en son pastamı üflerin o yıl kaç yaşına giriyorsam o kadar mum olur =))

:asabi: it is not my cup of tea
|