Alıntı:
İlk gönderen: Narsinha
Hadise'nin konserine gitmiştim, konser tıklım tıklımdı.Ertesi hafta Sinan Akçıl konseri vardı aynı yerde bomboştu konser alanı.Sinan Hadise'ye laf atmıştı, geçen haftadan daha doluymuş geldiğiniz için teşekkürler diyerek.Bir ara da fake hesabı yerine kendi hesabıyla da kendine yorum yapmıştı çok gülmüştüm  Çok yapmacık bir insan bence.
|
Keşke sadece besteci olarak kalsaydı.