Konu
:
Kış saati uygulamasının kaldırılmasını doğru buldunuz mu?
Tekil Mesaj gösterimi
14 Nisan 2022, 04:21
#
2
Çevrimdışı
Mezarkabul
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Kış saati uygulamasının kaldırılmasını doğru buldunuz mu?
Özellikle kış aylarında sabah ilk derslerde ışık açmak zorunda kalıyoruz. Bu tamamen enerji israfına neden oldu.
Bu arada uygulamanın ismi yaz saati uygulamasıydı. Yaz saatinde kaldık.
Normal saat aslında kış saati idi.
"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
Alıntı
Mezarkabul
Açık Profil bilgileri
Mezarkabul kullanıcısına özel mesaj gönder
Mezarkabul - Daha fazla Mesajını bul