Cevap: Nato
Aynen Rusya hiç bir şey yapamaz bize Suriye de bunu gördük.ABD ve Nato, Suriye politikamızda bizi yalnız bıraktı açık açık desteklemiyoruz biz, orada başına bir şey gelirse sorumluluk kendinin dediler.Ne oldu Rusya 33 askerimizi şehit etti.Hesap sorabildik mi ? Hayır.Rusya dur orda şımarma notasını verdi.Bizim Cumhurbaşkanımız ne yaptı, mağdur olduğumuz halde bütün heyeti ile Putin'in ayağına gitti, kapıda bekletildi.Nato da olmasak Rusya bize Ukrayna'ya yaptığının aynısını yapardı.Ve bundan hiç çekinmezdi.
Konu Narsinha tarafından (11 Nisan 2022 Saat 06:08 ) değiştirilmiştir.
|