11 Nisan 2022, 04:57
|
#4
|
|
Çevrimdışı
R5
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Demokrasi
Alıntı:
İlk gönderen: Sürmenaj
Atatürk sözlerinde demokrasi için şunu söylemiştir.
“Cumhuriyet rejimi demek, demokrasi sistemi ile devlet şekli demektir. Biz cumhuriyeti kurduk; o, on yaşını doldururken demokrasinin bütün gereklerini sırası geldikçe uygulamaya koymalıdır.”
demiştir.
|
Atatürk doğruyu demiş benim buradaki eleştirim başka,
Ben yanlış işlerin demokrasi kılıfı altında meşrulaştırılmasına karşıyım
Mesela bir ara demokratik açılım diye bir zırva vardı.
Ülkenin bölünmesini tartışmayı bile demokrasi diye adlandıran insanların olduğu bir yerde bence zehirli kavramdır.. Siyasi konulara girmek istemem ama Demirtaş gibi dağ eşkiyası birisinin bile demokrasi havarisi sanıldığı bir ortamda ben almayayım o kavramı.. 
Hakiki anlamıyla demokrasiyi severim, ama Türkiye’de demokrasi diye pazarlanan şeyleri sevmiyorum. Her kesim kendi ilkelliklerini demokrasi kılıfı altında meşrulaştırmaya çalışıyor..

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
|
|
|
|