Alıntı:
İlk gönderen: Narsinha
Öyle bir söyledin ki dağlar kızı Reyhan şarkısını aklıma getirdin.Hep aynı nicki kullanmak ve yaşatmakta güzeldir herhalde. 
|
O şarkıyı bana o kadar çok çaldilar ki şarkıdan soğudum xjxjx Evet güzel bir şey, insanlar modern isimler varken ya da yabanci isimler varken böyle şeyleri pek tercih etmiyorlar o yüzden beni genelde herkes tanır,nickimden dolayi.
Keşke hırpalandıkça güzel kokular saçan bir reyhan olsaydım..