Tekil Mesaj gösterimi
Eski 04 Nisan 2022, 11:55   #2
Çevrimiçi
windflower
windflower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ağlamaktan Utanır mısınız?

Beni ağladım diye yerin dibine sokmuşlardı. O günden sonra ağlamanın abes birşey olup olmadığını çok sorguladım.
Ve artık herhangi bir topluluk içinde tek damla gözyaşı dökmüyorum, dökmem de.
Çünkü insanlar nereye isterlerse oraya çekiyorlar.
Yalnızken ağlamaktan utanıyor muyum, hayır asla, ALLAH'la konuşuyorum ağlarken çok yakın hissediyorum ona. Allah kırık kalplerdedir, gözyaşı dökerken çok dua ederim.