Konu
:
Kimseye Ait Olmak İstemiyorum..
Tekil Mesaj gösterimi
03 Nisan 2022, 23:54
#
1
Çevrimdışı
The End
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Kimseye Ait Olmak İstemiyorum..
Kimseye Ait Olmak İstemiyorum..
Sanki bir telefon gibiyim
Biri beni satın almış bütün ayarlarımla oynamış
Yanan ışığım sönmüş ekranım kararmış
Bağırmak istiyorum ama beni sessize almış
Kimseye ait olmak istemiyorum
Ne kimse beni satın alsın
Ne ayarlarımla oynasın
Ne ışığımı söndürüp ekranımı karartsın
Nede çıkan sesimi sessize alsın.
Kimseye ait olmak istemiyorum..
Benzer Konular:
Çıktığı Yolda Liderliği Kimseye Kaptırmayan Burçlar!
Romantik Olmak
Güven Sorununu Kimseye Güvenmeyerek Çözen Burçlar!
Kimseye Küsemeyen İnsanların Özellikleri
Kısa bir süre oldu ama
FORUMEL.com
Ailesine
Teşekür ederiz herşey için bir hakkımız varsada helal olsun istediğiniz her alanda başarılı olmanız dileklerimle.
Alıntı
The End
Açık Profil bilgileri
The End kullanıcısına özel mesaj gönder
The End - Daha fazla Mesajını bul