Tekil Mesaj gösterimi
Eski 03 Nisan 2022, 23:54   #1
Çevrimdışı
The End
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Kimseye Ait Olmak İstemiyorum..

Kimseye Ait Olmak İstemiyorum..

Sanki bir telefon gibiyim
Biri beni satın almış bütün ayarlarımla oynamış
Yanan ışığım sönmüş ekranım kararmış
Bağırmak istiyorum ama beni sessize almış
Kimseye ait olmak istemiyorum

Ne kimse beni satın alsın
Ne ayarlarımla oynasın
Ne ışığımı söndürüp ekranımı karartsın
Nede çıkan sesimi sessize alsın.
Kimseye ait olmak istemiyorum..



Kısa bir süre oldu ama FORUMEL.com AilesineTeşekür ederiz herşey için bir hakkımız varsada helal olsun istediğiniz her alanda başarılı olmanız dileklerimle.