Konu
:
Bir eczacı bile bile verdiği fazla ilaçtan vebale girer mi?
Tekil Mesaj gösterimi
01 Nisan 2022, 02:09
#
1
Çevrimdışı
DieseL
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Bir eczacı bile bile verdiği fazla ilaçtan vebale girer mi?
Bir eczacı bile bile verdiği fazla ilaçtan vebale girer mi?
SORU:
Ben eczacıyım. Kimi zaman hastaların getirdiği reçetelerde abartı görüyorum. Mesela bir kutu ile tedavisi mümkün olana üç kutu yazmış. Hastanın onu tüketmeyeceği ve israf edeceği kesin. Ben eczacı olarak bunu bildiğim halde ilacı vermekle günaha girer miyim?
CEVAP:
Hastaya ilaç yazılmasında yasal yetki doktora aittir. Eczacının ilaç tekdir etme yetkisi yoktur. Buna göre de böyle bir hatadan mesul olmaz. Çok kesin bir bilgi ile ortada yanlış olduğunu görürse hastayı ikaz edebilir, o kadar.
https://fetvameclisi.com/fetva/bir-e...ebale-girer-mi
Benzer Konular:
Windows 9, Akla Bile Gelmeyecek Bir Yerde Görüldü!
1 milyon TL'ye Bile Almak Artık Zor! Elektrikli Araca Sahip Olmak Artık Hayal Bile De
Ev Halkı Covid-19 Olsa Bile Hastalanmayanların Sırrı
Küçük Bir Böcek Bile Kalkarken Sinyal Veriyor
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
Alıntı
DieseL
Açık Profil bilgileri
DieseL kullanıcısına özel mesaj gönder
DieseL - Daha fazla Mesajını bul