Cevap: Birini çok seviyorsun, fakat o seni sevmiyor
platoniklik gibi. herkesin illa ki olmuştur =)) benim lise de olmuştu lise 2 deyken dershaneden birine karşı platonik takılmıştım bi dönem boyunca, onu görünce böle trans a felan giriyordum =)) sonra arkadaşlarımdan biri birazcık cesaret verdi ve ben karşısına geçip senden hoşlanıyorum sen benden hoşlanıyor musun dedim =DD hala gülerim bu an a yaaaa çok saf ve masum ca geliyor. O da dedi ki hayır senden hoşlanmıyorum üzgünüm =((((

:asabi: it is not my cup of tea
|