Cevap: 1 Nisan günü yapılan şakalar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aslında soğuk bakmıyorum 1 nisan şakalarına biraz gelenek görenek gibi oluyor. ofiste evde mutlaka çevrenden bi şakaya maruz kalıyorsun. benim egzantrik şakaları organize edecek kadar vaktim yok hem zihinsel hem fiziksel =))
abartmamak kaydı ile bence yapılabilir, ben yapmam.

:asabi: it is not my cup of tea
|