Unutamadığımdan değil de ya arkadaş bi insan evlendikten sonra da neden eski sevgilisinin peşinde olur? Benimle evlenmiş olsa kimin peşinde olacaktı? Aklımda deli sorular gene. Dur ben bi soğuk içeyim kurtulmuşum valla.