Cevap: Meyve ve sebzede Nazi gazı alarmı
Meyvenin sebzenin içinde de kanser yapıcı madde varsa,
biz ne yiyeceğiz?
Türkiye'de eskisi gibi tarım ürünleri değer görmüyor üretim öldü gibi birşey.
Dışa bağımlıyız zaten. Gelen meyve sebzede böyle şeyler duyunca meyve sebze yiyesim gelmez artık benim.
Off ne pis bir dünya oldu böyle.
|