Alıntı:
İlk gönderen: OkyanusunKalbi
Bende herkesin evinde bilgisayar yokken internet kafelere gidip oynardım. Benim başlama nedenim sevgilimi daha fazla görmek içindi.. Counter, half life, knight, GTA oynuyordum. Daha sonra savaş oyunlarından strateji oyunlarına yönelmeye başladım. En sevdiğim age of mitolojiydi. The witcher ve silent hill serilerini oynayasım var da, bi' eve bir oyuncu yeter. Şuanlık bende soundtrackleriyle yetiniyorum. ^^
|
Witcher 3 cok iyiydi. Ilk iki oyunu almistim ama sadece 3 u oynadim. Silent hill oyunlari da cok.iyidir