15 Şubat 2022, 02:05
|
#4
|
|
Çevrimdışı
Leydihan
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Bilgisayar Oyunu Oynayan Kız
Bende herkesin evinde bilgisayar yokken internet kafelere gidip oynardım. Benim başlama nedenim sevgilimi daha fazla görmek içindi.. Counter, half life, knight, GTA oynuyordum. Daha sonra savaş oyunlarından strateji oyunlarına yönelmeye başladım. En sevdiğim age of mitolojiydi. The witcher ve silent hill serilerini oynayasım var da, bi' eve bir oyuncu yeter. Şuanlık bende soundtrackleriyle yetiniyorum. ^^
|
|
|
|