|
Söyle Bakalım
Söyle Bakalım
Kar yağdığında kara bassak karabasan mı oluruz?
1 Hafta boyunca gelen mesajları derledik ve güzel cevaplar geldi. Katılan herkese çok teşekkür ederim. Beğendiyseniz gelen taleplere göre, ara ara sürpriz sorularımız olacaktır.
@ Sürmenaj
@ Quinn
Alıntı:
|
Evet, nereden bassak karlı çıkıyoruz.:balon1:
|
@ Ares29
Alıntı:
Benim için küçük, izmir için büyük bir adım olurdu.
İzmire kar yağmaz , yağarsa işte ozaman karabasan oluruz (kabus anlamında)
|
@ Mix
@ Reyhan
Alıntı:
Deli misin tabikiii karabassan karabasan olursun. Sakın basma.
Hatta kalburabasarsan da kalburabastı olabilirsin çok da her yere şaapmamak lazım
|
@ Lareina
Alıntı:
Ben basamam, düşerim
|
@ Farkedmez
Alıntı:
karabasan değil kara basmış olursun
|
@ Petrichor
Alıntı:
Evet kara basan kişi oluruz ))
güzelmiş bu arada
|
@ Keysi
Alıntı:
Evet. 
Eğer hava da kuruysa kruvasan oluruz.
|
@ Jön TüRk
Alıntı:
Eeheh ne diyeceğimi bilemedim (:
Oksijen tüpünde oksijen varsa,yangın tüpünde yangın vardır düşüncesiyle evet karabasan oluruz (((:
|
@ Gece
Alıntı:
|
Yağan kara basamadim ki karabasan olayim .)) Benden de guzel karabasan olurdu hani korkuluk gibi... Buraya nerden baksan 30. yıl önce yağmış birikmiş.. Onu hatırlamıyorum bile..
|
@ dreamcatcher
Alıntı:
yaaaaaaaa şahane bir şey bu =)) da =(( bu kadar korkunç bi soru ile başlamasak ne güzel olurdu =))
tdk ya göre karabasan; korkulu sıkıntılı düş anlamına gelir.
düş avcısına göre; bazı kişilerin sürekli rüyalarına eklediğimiz bizim için eğlenceli onlar için korkunç rüyalardır.
esprili soruna gelirsek =)) olmayız kara basan insan oluruz
|
@ DoNtSpEaK
Alıntı:
LoL
Ne diyebilirim ki..
Kara bastığımızda akılda deli sorular .)
|
@ Solidworks
Alıntı:
Kar' a basarsak kara basan şahıs oluruz.
Karabasan kötü, kişiyi bunaltan kabus biçimidir.
|
@ Mezarkabul
Alıntı:
|
Yalınayak isen grip olursun. Bunlar hep hurafe. Kitaplarımızda yazdık anlattık.
|
@ Clarke
Alıntı:
Evet, yattığımız zamanda karayatan oluruz
Çok iğrenç bir espriydi…
|
@ OkyanusunKalbi
Alıntı:
Sistit olur, kara bastıktan sonra gecesi de yatağa kaçırırız.
|
@ KaRa
Alıntı:
Ahahah Güzel Soru Bunu Bi Yere Saklıyacam Birilerine Sorarım 
Karabasanız Ozaman Hepimiz :d
|
@ sırçafanus
Alıntı:
Kara basan oluruz karabasan olmayız, sevgiler.
|
@ Cheerful
Alıntı:
Yalnız güldüm zjjzjz ben bunu kullanırım
Karabasan oluruz cidden ;dddd
|
@ Gülümse
Alıntı:
Karabasan değil kara ilk adımını atan masum köylü oluruz
|

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|