Cevap: Bir Yeraltı Sit-com'u | Exxen
Hasan Can Kaya'nın kendi iç dünyasını izlediğimiz bir yapım olmuş bu. Sürekli kendisiyle konuşan ve aile hayatında yaşanan komik olaylara onun penceresinden bakmamızı sağlayan bir format denemişler. Gömmek istemiyorum ama Hasan Can Kaya sadece yazsa belki kariyeri için daha iyi olabilir. Senaryo yeteneği gelişir belki ama oyunculuk için hiç umut yok. 10/4!

Ben MUSTAFA KEMAL'in Askeriyim !
Ben ATATÜRK'ün kurduğu TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nin çocuğuyum !
Varsa bu durumdan rahatsız olan, verdiğim rahatsızlıktan ötürü ONUR DUYARIM.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|