Konu
:
"İyi ki varsın" dediğiniz insanlar hala yanınızda mı?
Tekil Mesaj gösterimi
09 Şubat 2022, 18:09
#
15
Çevrimdışı
dreamcatcher
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: "İyi ki varsın" dediğiniz insanlar hala yanınızda mı?
Genele baktığımda bu cümleyi kurduğum, kurduğuma pişman olduğum insanlar olduğu gibi, hala bu cümleyi iyi ki kurmuşum dediklerim de var. yani biraz evet biraz hayır bu sorunun cevabı
enguen:
:asabi: it is not my cup of tea
Alıntı
dreamcatcher
Açık Profil bilgileri
dreamcatcher kullanıcısına özel mesaj gönder
dreamcatcher - Daha fazla Mesajını bul