Cevap: Sizce bir insan ömrünün en değerli kısmı hangisidir?
Ben hiç evlenmedim, çocuğum da olmadı o yüzden o tür mutlulukları bilmiyorum..
Ama yaşadığım en büyük mutluluk üniversiteyi kazanmaktı en sevdiğim şehirde. O yüzden hayatımın en değerli anı o benim için.
|