Cevap: Bambaşka
Kahraman Tazeoğlu'nun kitabı. Aynı zamanda birisinden aldığım ilk kitap hediyesi. "bambAŞKa" Lakin kitap çok kötü.

Ben MUSTAFA KEMAL'in Askeriyim !
Ben ATATÜRK'ün kurduğu TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nin çocuğuyum !
Varsa bu durumdan rahatsız olan, verdiğim rahatsızlıktan ötürü ONUR DUYARIM.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|