Akp meclisindekiler bence en mutlu insanlar olabilir. Altında her birinin son model arabalar. 3 maaşlar. Siyaset yapmasan olmazdı diyeceksiniz canlar ama maalesef bizim ülkemizde mutluluk tamamen duygusal.