Cevap: "İyi ki varsın" dediğiniz insanlar hala yanınızda mı?
Hala hayatımda. Çok şükür.

Ben MUSTAFA KEMAL'in Askeriyim !
Ben ATATÜRK'ün kurduğu TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nin çocuğuyum !
Varsa bu durumdan rahatsız olan, verdiğim rahatsızlıktan ötürü ONUR DUYARIM.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|