Cevap: "İyi ki varsın" dediğiniz insanlar hala yanınızda mı?
Alıntı:
İlk gönderen: OkyanusunKalbi
Ölürüm sana be. Meleek melek. ^^
Copy paste olacak ama iyi ki varsınız. 10 yıl oldu herhalde..Kalbimdesiniz. 
|
Oldu, oldu.
Bir gün kavuşcaaaz

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|