Cevap: Öfkenizi nasıl kontrol ediyorsunuz?
Etmiyorum. Kırgınlık boyutundaysa susuyorum (sure uzarsa bir daha konusmamak uzere) kızgınlıksa öfkelendiren insandan çıkarıyorum. Bir şeyleri kontrol etmeye çalışmaktan da yoruldum. Gelişine göre artık. Kim bana nasıl geliyorsa bende de öyle.
|