Alıntı:
İlk gönderen: OkyanusunKalbi
Sevmediğim karakterlere burada rastlamadım. Ortam iyi insanlardan oluştuğu İçin aramızda fazla barınamıyorlar zaten. Ya reklam yaparak kendilerini ele veriyorlar, ya da Atatürk düşmanlığı yaparak huzur bozuyorlar. Ortamdaki üyeleri rahatsız edenleri de tokatlıyoruz. ^^
|
Ee napalim her yerin bı kuralı vardır uymak gerekir