Sevmediğim karakterlere burada rastlamadım. Ortam iyi insanlardan oluştuğu İçin aramızda fazla barınamıyorlar zaten. Ya reklam yaparak kendilerini ele veriyorlar, ya da Atatürk düşmanlığı yaparak huzur bozuyorlar. Ortamdaki üyeleri rahatsız edenleri de tokatlıyoruz. ^^